2009. augusztus 29., szombat

15.Fejezet-Végre kiderül az igazság

Természetesen Natalie és Serena volt az.Az utóbbi időben mindkettőjükkel jóban lettem de valahogy Serena jobban a szívemhez nőtt,szőke loknijaival.
-Helló csajok!-köszöntem nekik mosolyogva.
-Bella!-mondták egyszerre mosolyogva.Gyorsan betereltük őket majd miután Susan is üdvözölte a két lányt felmentünk Frankie szobájába.
-Épp Bellát öltöztettem fel!Ti is bújjatok szexi ruciba és fényképezkedünk!-mondta Frankie.A három lány gyorsan felöltözött aztán már pózoltunk is.Egész este csak a fiúkról,ruhákról,suliról és bulizásról fecsegtek de nekem máshol járt az agyam.Pontosabban a Cullen háznál.Aggódtam Bonnie miatt és állandóan a Cullenek titkán törtem a fejem.Jacob megadta a kulcsot a titokhoz de nem akartam élni vele.Mivel késő éjszakáig néztünk hororr filmeket másnap 11 előtt 10 perccel ébredtem fel.Amikor az órára pillantottam rögtön felugrottam.Gyorsan lezuhanyoztam.Felkaptam a fekete ruhácskát,fekete harisnyát,piros övet majd belebújtam.Gyorsan megfésülködtem és a fekete loknijaim közé egy vékony piros hajpántot raktam.Mivel a szám alapból is vöröses árnyalatú volt csak egy kis pirosas szájfényt raktam és kihúztam a szemem fekete tussal.Hallottam lefékezni Alice kocsiját így gyorsan beleugrottam a piros,magasszárú Convers tornacipőmbe (inkább hagytam a magssarkút mivel nem tudtam hogy a lányok hova pakolták) majd felkaptam Frankie mobilját akitől még tegnap kölcsön kértem és lesiettem a lépcsőn.Mivel a lányok még aludtak csöndben tevékenykedtem.Írtam egy cetlit hogy elmentem majd belebújtam a fekete,bőrdzsekimbe a nyakamköré tekertem egy piros kendőt és kiléptem az ajtón.Alice a kocsi mellett várt mosolyogva.
-Helló!-köszöntem amikor mellé értem.Gyorsan megpusziltam és beszálltam a kocsiba.
-Milyen csinos vagy!-mondta a kocsiban.
-Jah,köszi.Frankie mostanában próba babának használ.-mondtam mosolyogva.
-Képzeld,tegnap La Pushban jártunk.-mondtam óvatosan.Nem tűnt meglepettnek csak az utat bámulta.
-Megismerkedtem Jacob és Billy Blackkel.Nagyon kedvesek.Jacob sok régi történetet mesélt vérfarkasokról meg ilyesmikről,ismered ezeket?-kérdeztem ártatlan arccal.
-Igen,egy párat.-mondta és gyorsan az arcomra pillantott.
-Na jó,Alice!Elmondod vagy én kérdezzek rá?-kérdeztem türelmetlenül.Alice nagyot sóhajtott majd gyorsított.
-Majd otthon.-mondta.Bólintottam és szó nélkül vártam hogy elérjük a Cullen házat.Az ablakom mellett elhaladó zöld fákat számolgattam egy idő után már belezavarodtam és Alice halálos vezetési stílusa mellett nehéz is volt.Csak most vettem észre hogy milyen gyönyörű és hatalmas a forks-i erdő.Szinte vonzottak a zöld hegyek így eldöntöttem magamban hogy hamarosan elmegyek túrázni.Végre megérkeztünk és Alice fékezett.
-Szóval....-kezdtem de nem tdtam hogy mit mondjak.
-Mit mondott neked Jacob Black?-kérdezte.
-Valami régi mondákról beszélt,vérfarkasok meg hasonlók.Azt mondta hogy ti nem most először éltek itt Forksban.Azt hiszem hidegeket emlegetett.-mondtam.
-És hittél neki?-kérdezte.
-Én nem tudom hogy mit higgyek!Te nem vagy hajlandó elmondani hogy mik is vagytok és azt sem tudom hogy én mi vagyok!Logikus magyarázat lenne ez a "hidegek" sztori.Megmagyarázná a hideg,kemény bőrödet,változó színű szemedet és még sok mást.-mondtam.
-Jacob meséi igazak voltak.Az vagyok aminek hiszel.-suttogta Alice lehajtott fejjel.
-Vámpír?!-mondtam nyugodt hangon.Nem igazán lepett meg vagy ijesztett meg mivel mindig is tudtam vagy sejtettem hogy Alice nem ember ahogy én sem vagyok az.
-Most utálsz?Figyelj én megértem ha többet nem akarsz velem találkozni.-mondta Alice.
-Tessék?Dehogy utállak!Alice a nővérem vagy!Engem nem érdekel hogy mi vagy,ha maga lennél az ördög akkor is szeretnélek!-mondtam mosolyogva.
-És nem félsz tőlem?-kérdezte.
-Nem,miért félnem kéne?-kérdeztem még szélesebb mosollyal.Alice megkönnyebülten ölelt meg.
-Mindent el kell majd mesélned!-mondtam miután elnegedett.Mielőtt válaszolhatott volna a kis Bonnie szaladt le a lépcsőn és ölelte át alulról a derekamat.
-Szóval hiányoztam?-kérdeztem nevetve.
-Ezt senki sem mondta.-felete Bonnie nevetgélve.
-Köszi,ez jól esett.-mondtam majd felemeltem Bonniet és bevittem a házba az oldalamon Alice-el.
-Szia Bella!-köszönt Emmet amikor beléptünk a nappaliba.Csak ő üldögélt egyedül a kanapén tv-t nézve.
-Bella!Örülök hogy átjöttél!-mondta Esme mosolyogva amikor besétált a szobába és óvatosan megölelt.
-Én is.-mondtam.
-Nem vagy éhes?Reggeliztél már?-kérdezte.
-Öszíntén szóval,későn keltem és még nem reggeliztem.-ismertem be.
-Akkor,gyere!Készítek valami reggelit!-mondta és a konyhába terelt.Alice is követett kézen fogva Bonniet és leültek mellém.
-Mit ennél?-kérdezte Esme gyönyörű hangján.
-Nem tudom.Bármit megeszek.-mondtam mosolyogva.Esme tűnődve nézett majd elővett egy szekrényből egy pár croissant,vajat,mogyorókrémet és elém rakta.
-Köszönöm.-mondtam hálás mosollyal.
-Szóval miért keltél későn?-kérdezte Alice.
-Jah,Frankie áthívta a barátnőit és késő estig hororr filmeket néztünk.-mondtam.
-Én is meg akarok nézni egy hororr filmet!-jelentette ki Bonnie.
-Nem vagy még hozzá kicsi?-kérdeztem mosolyogva.
-Nem.Mikor nézünk meg együtt egy horrort?-kérdezte Bonnie lelkesen.
-Bonnie,3 évesen még nem kell hororr filmeket nézni!Túl félelmetesek lennének neked!-magyaráztam két falat között.
-Nem is igaz!Nem fogok félni!-ígérte.
-Nem akarsz inkább valami rajzfilmet nézni?Azt hallottam hogy az Oroszlánkirály nagyon jó!-mondta Esme kérlelően.
-Oroszlánkirály?Inkább a halál!-mondta Bonnie.
-Mi lenne ha ma Bella nálunk aludna és megnéznénk együtt valami horrodt?-kérdezte Alice vidáman.
-Szuper!-mondta Bonnie mosolyogva.
-Örülnék neki ha maradnál,Bella.-mondta Esme.
-Na jó,ha Susan megengedi szívesen maradok!-egyeztem bele.Gyorsan legyűrtem a "reggelim" maradékát és a nappliba mentem Alice-el és Bonnivel.
-Emmet,képzeld este horrort nézünk!-újságolta Bonnie boldogan.
-Bonnie,te biztos hogy nem tudnád végig nézni a Kört!-mondta Emmet vigyorogva.
-Fogadjunk hogy végig nézem!-mondta Bonnie durcásan.
-Emmet!-szólt rá Alice a bátyjára.
-Na jó,kislány!Ha végig nézed egy napig azt csinálom amit akarsz!-mondta Emmet mit sem törődve Alice figyelmeztetésével.
-Jó!Készülj mert egy napig a rabszolgám leszel!-mondta Bonnie mosolyogva.
-A többiek hol vannak?-kérdeztem.
-Carlise dolgozik,Rosalie vásárol,Jasper nem sokára megjön,Edward pedig fent gubbaszt a szobájában!-sorolta Alice.Ha Edward találkozni sem akar velem kétlem hogy tetszenék neki.-gondoltam magamban.
-Szia Bella!Nem a szobámban gubbasztottam hanem olvastam,Alice!-mondta Edward miközben feszes léptekkel lesétált a lépcsőn.Intettem neki egyet köszönés képpen.
-A kettő ugyan az!-vonta meg a vállát Alice.Edward csak megcsóválta a fejét és leült Emmet mellé.Hirtelen megcsörrent a zsebemben Frankie telefonja.A Saturdays egyik szám a Just can't get enough című szám szólt.Előhalalásztam a ruha zsebéből a telefont és felvettem.
-Szia Bella!Frankie vagyok!-szólt bele Frankie erőtlen hangon.
-SZia!Jól vagy?-kérdeztem.
-Nem igazán.Te nem érzed magad rosszul mert én,Natalie és Serena is betegek lettünk!-mondta.
-Nem de ha jól emlékszem ti vedeltétek titokban a whiskyt!-suttogtam a telefonba.
-Kösz a támogatást.-mondta Frankie sértődötten.
-Na jó lehet hogy nem másnaposok vagytok csak chips mérgezésetek van!-mondtam vigyorogva.
-Vicces!Szerintem vírus vagy ilyesmi mert lázas is vagyok!-mondta.
-Gyógyulást!Adod egy percre Susant?-kérdeztem.
-Aha.-motyogta majd átadta Susannak a telefont.
-Szia!Hallom Frankie beteg lett!-mondtam.
-Igen,nem tudnál a barátnődnél aludni?Nem akarom hogy te is elkapd!-mondta.
-De!-mondtam mosolyogva.
-Köszönöm.Majd hívj fel!Vigyázz magadra!-mondta Susan majd lerakta a telefont.
-Whisky?Azt hittem hogy pizsi-party volt!-súgta Alice vigyorogva.
-Az is volt csak egy kicsit feldobtuk a hangulatot!-súgtam vissza.
-Én megkeresem Esmét!Azt ígérte hogy majd felolvas nekem valamit!-mondta Bonnie majd kiment a szobából.
-Alice,beszélhetnénk?-kérdeztem nyomatékosan.Bólintott így visszamnetünk a konyhába.Felültem a konyhapultra és ő is mellém telepedett.Vagy 100 kérédst tettem fel de Alice türelmesen válaszolgatott rájuk.Majdnem mindent megtudtam Aliceről és még jó sok mindent a családjáról.

2 megjegyzés:

  1. szia nagyon jó a story )) Folytatás mikor lesz?? Remélem hamar :)

    VálaszTörlés
  2. Tök izgi lett! nagyon nagyon tetszik :)Már alig várom a folytit.Remélem hamar lessz ;)
    Puszi Kripi

    VálaszTörlés