2009. augusztus 14., péntek

12.Fejezet-Az új család

-Jó reggelt!-köszönt mosolyogva.
-Neked is!Korán kelő vagy?-kérdeztem meglepetten.
-Aha,Persze.-mondta még mindig mosolyogva.
-Bonnie még alszik?-kérdezte.
-Igen.-mondtam.
-Gondolom éhes vagy!Gyerünk reggelizni!-mondta és a konyhába vezetett.Leültetett a konyha asztalhoz és egy nagy adag müzlit,piritóst,kávét és gyümölcsöt rakott le elém.
-Tudod azon gondolkoztunk este hogy nem lenne egyszerűbb ha ideköltöznél?-kérdezte.Erre a kérdésre megakadt a falat a torkomon és köhögő rohamom támadt.Alice veregette meg a hátamat hogy újra kapjak levegőt.
-És mi lesz Frankievel?Mi lesz Susannel,Willel és Tommal?Hogy magyaráznám meg nekik a helyzetet?És a testvéreid meg a szüleid?Nem hiszem hogy Esme és Carlise örülne neki ha egy hét alatt két lánnyal is bővülne a gyerekeik száma!-hadartam.
-Esme és Carlise örülnének neki akárcsak a többeik,Susannek be beadnánk valami történetet!-mondta.
-Nem tudom,Alice.Át kéne még gondolnom pár dolgot.-mondtam.
-Jó,ez csak egy ötlet volt.Annyit gondolkodsz amennyit csak akarsz!-mondta mosolyogva.Alice hirtelen a lépcső irányába kapta a fejét és pár másodperc múlva megjelent Bonnie.
-Bella!Éhes vagyok!-mondta édes,csilingelő,magas hangján.
-Oké.Mit kérsz reggelire?Van müzli,piritós és gyümölcs.-mondtam.
-Van tojás is a hűtőben.-tette hozzá Alice
-A müzli jó lesz.-mondta és lehuppant mellém egy székre.Olyan aranyos volt hogy a rövid és vékony lába le sem ért a székről.Töltöttem neki is müzlit majd felöntöttem tejjel és leraktam elé.3 adagot nyomott le mire jól lakott.
-Na jó,gyere!Fogat kéne mosnod,fürödni,átöltözni és aztán megismerkedhetsz a család többi tagjával!-mondtam.
-Egyedül szoktál fürödni meg ilyesmi?-kérdeztem.Nemet intett a fejével.
-Oké.Alice segítesz neki vagy menjek?-néztem kérdőn Alicre.Nővérkém nagyon megijedt ettől az egyszerű kérdéstől.
-Szerintem neked jobban menne.-mondta.
-Jól van,akkor megmutatod hogy hol tartjátok a törülközőket?-kérdeztem.
-Persze!-mondta Alice és elrohant.Egy nagy törülközővel,fogkefével,fogkrémmel,fésüvel és tiszta ruhával tért vissza.Megmutatta hogy a fürdő majd távozott.Egy nagy kádba vizet engedtem Bonnienek majd a kád mellett ülve hagytam hadd pancsoljon.Miután leszappanoszkodott kiszedtem a kádból megtörölgettem és ráadtam az ALice által hozott ruhákat.Egy kicsi,fekete,pamut cicanadrág volt hozzá tartozó fehér tunikával amin különböző misztikus minták voltak,fekete kardigán és egy meleg,fekete zokni.Nagyon aranyosan festette bár Alice egy kicsit sötét öltözéket hozott neki így a hófehér bőre fekete kardigánja,fehér tunikája és koromfekete haja hatalmas kontrasztban voltak egymással.Megmosta a fogát majd miután kifésültem a jó nagy adagnyi haját kész is voltunk.
-Hál istennek hogy Alice nem valami cuki,rózsaszín cuccot hozott!-miután felemeltem és megnézte magát a csap fölötti tükörben.Mintha én mondtam volna!El is mosolyodtam rajta hogy mennyire hasonlít rám Bonnie.
-Na,gyere!Ismerkedj meg az új családoddal!-mondtam neki mosolyogva.
-Azt hittem hogy az te,Alice,Esme és Carlise vagytok!-mondta.
-Vannak még egy páran!-mosolyodtam el.Az egész cullen család lent üldögélt a nappaliban.Minden szem ránk szegeződött amikor beléptünk.Egymás mellet látni az arcukat elbűvölő volt.Mind olyan tökéletes és gyönyörűek voltak amilyen ember nem lehet.Emmet mosolygott,Rosalie elérzékenyült és vágyakozva nézte Bonniet,Jasper a szokásos világfájdalmas képével ült míg Edward gyönyörű arcán egy furcsa kifejezés jelent meg.Nem értettem hogy mi ez a kifejezés minden esetre mind kedvesen üdvözölték Bonniet,ő pedig vidáman mosolyogtt és ugra-bugrált a házban.
-Lassan,haza kéne mennem.-mondtam Alicenek.
-Muszály?-kérdezte szomorúan.
-Hidd el én is szívesebben lennék veletek,de fürödnöm kell meg átöltözni sem ártana.-mondtam.
-Azt itt is tudsz!-mondta Alice.
-Elmész?-kérdezte hirtelen Bonnie.
-Igen,tudod én nem itt lakom de egész közel van a házam és majd visszajövök.-mondtam.
-Miért nem a családoddal laksz,velünk?-kérdezte értetlenül.
-Bonnie,ez bonyolult!-mondtam.A szomorúság és düh keveréke ült ki az arcára.
-Ígérem,hamarosan visszajövök!-mondtam miközben belebújtam a kabátomba és fel vettem a táskám.Bonnie szomorúan ölelt meg majd Alice bepakolta a kocsiba az újonnan vásárolt cuccaimat.
-Sajnálom de én most nem tudlak elvinni mert van egy kis dolgom.-mondta Alice miközben megölelt.
-Semmi baj,gyalog is hamar haza érek!-mondtam.
-Dehogy is!Majd Edward elvisz!-mondta Alice és Edwardra pillantott aki először dühösen meredt Alicere majd bólintott. Elköszöntem a többiektől majd Alice,Bonnie és Edward kíséretében kimentem a kocsihoz.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó fejezet lett! Már vártam a folytatást. Bonnie meg annyira aranyos. Jól írsz!

    VálaszTörlés
  2. Ez annyira cuki. Nem tudok mást mondani.Nagyon nagyon jó lett (mint mindig XD). Tűkön ülve várom a folytit :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Egyet értek a többiekkel, nagyon jó fejezet lett. Nagyon jól írsz, és már nagyon várom a folytatást! :) Csak kár, hogy ilyen rövid lett, hamar értem a végére! :(
    Puszi, Kitty

    VálaszTörlés