2009. augusztus 20., csütörtök

14.Fejezet-Frankie és Jacob???

Helló mindenkinek!Sajnálom hogy késtem a fejezettel és még nem válaszoltam a kritikákra csak az új történetemet írtam gőzerővel!
Viszont most újra itt vagyok egy elég hosszú fejezettel.
Jó olvasást és kritikákat kérek! :-)
Puszi mindenkinek:Serena

-Héj,mondtam már hogy ma átjönnek a csajok?Csapunk egy pizsi-partyt!-mondta Frankie vidáman.
-Az most meghívás?-kérdeztem.
-Nem mivel te is házigazda vagy!-mondta mosolyogva.
-Honnan tudod hogy nem voltak más terveim?-kérdeztem.
-Rajzolgatni és táncolni máskor is tudsz!-mondta.
-Héj,ez fájt!Képzeld át akartam menni Alicehez!-mondtam.A várt reakció meg is érkezett.Frankie dühösen húzta össze a szemét.
-Nyugi csak vicceltem!Csúcs lesz a pizsi-party!-mondtam mosolyogva.Mivel a kocsi megállt Frankie felpattant és amikor kiszálltam a nyakamba ugrott.
-Gyerünk,elő kell készítenünk a terepet!-mondta Frankie lelkesen és gyorsan becipelt a házba.Frankie szobájába hálózsákokat raktunk le előkészítettük a sminkeket,italokat és rágcsákat majd készen is voltunk 4-re a lányok pedig csak 8-ra jöttek.
-Amúgy hogy hogy megengedte Susan hogy átjöjjenek a csajok amikor holnap suli van?-kérdeztem miután mindennel végeztünk.
-Holnap nincs suli!Hosszú hétvége van!Hétfő és Kedd szabadnap!-mesélte mosolyogva.
-Király!Kölcsön adod egy percre a mobilod?-kérdeztem.
-Persze!-mondta és odadobta nekem a mobilt.Már fejből tudtam Alice számát így miután átvonultam a szobámba rögtön tárcsáztam.
-Alice?Szia én vagyok!-mondtam a telefonba.
-Bella!Jó hogy hívsz!Már hiányolunk!-mondta Alice csilingelő hangján.Nem az én Alicem nem lehet vámpír.És ha az?Mi változna meg?Ugyanúgy a testvérem maradna és szeretném!-gondoltam magamban.
-Ti is hiányoztok nekem!Holnap átmegyek,oké?-kérdeztem.
-Szuper!11-re érted megyek!-mondta vidáman majd letette a telefont.
-Oké.-mondta az üres vonalnak majd visszamentem Frankie-hez.
-Szóval,miért lógsz annyit Cullenéknél?Alice miatt vagy esetleg Edward miatt?-kérdezte Frankie vigyorogva miután leültem mellé az ágyára.
-Alice miatt.-mondtam gyorsan.
-Szóval nincs köztetek semmi Edwarddal?Nem tetszik?-kérdezte gyanakodva.Nem értettem hogy ezt honnan szedte.
-Nem.Nincs köztünk semmi.-szögeztem le.
-Fura.Pedig mindig "úgy" néz rád.Biztos hogy érez irántad valami.-mondta Frankie.Amikor a Cullenekkel voltam csak újdonsült nővéremre figyeltem így eszembe se jutott ilyesmi.Olyan sok dolog történt és mivel most megjött Bonnie is semmi ilyesmit nem vettem észre.
-Képzelődtél!-mondtam neki fejcsóválva.
-Dehogy képzelődtem!Amikor rád néz mindig felcsillan a szeme!-bizonygatta.
-Miért mindig rólam beszélünk?Mesélj valami te!Kivetetetted már valakire a hálód?-kérdeztem mosolyogva.
-Nem igazán.Adam elhívott randira de nekem nem igazán jön be.-mondta.
-És akkor ki jön be?-kérdeztem.
-Jacob.-suttogta Frankie.
-Mi?Jacob Black?Te belezúgtál Jacob Blackebe?-ugrottam fel vigyorogva.
-Nem,nem zúgtam bele csak bejön.-mondta Frankie zavartan.
-Héj,nyugodtan kimondhatod hogy tetszik!Miért ilyen nagy dolog?-kérdeztem és visszaültem az ágyra.
-Mert ő Jacob.Mióta megszülettem ismerjük egymást és barátok vagyunk és csak nem rég töltötte be a 16-ot!Ja és azt elfelejtettem hogy én egyáltalán ne érdeklem veled szemben!-hadarta.
-Honnan tudod?Hogy tetszel neki csak félénk kimutatni!Tudod mit?Szombaton te mész helyettem el megtanulni vezetni!-mondtam.
-Bella,nekem már van jogsim!-mondta FRankie.
-És?Ha jól tudom motorozni nem tudsz!-mondtam.
-Nem,veled akar találkozni!-ellenkezett.
-Na jó,akkor ketten megyünk!Majd én összehozlak titeket!-döntöttem el.Frankie csak egy fintort vágott és fejbe dobott egy párnával.
-Harcolni akarsz?Állok elébe!-mondtam vigyorogva és fejbe vertem Frankiet a nekem doboz párnával.Erre ő is felkapott egy párnát és a párnákkal ütlegeltük egymást.
-Lányok!Gyertek le enni valamit!-kiabált fel Susan.Még akkor is nevettünk amikor az étkezőbe értünk.
-Mit terveztek holnapra?-kérdezte Susan miután leültünk és neki láttunk a a levesünknek.
-Én már elígérkeztem Alicenek.-mondtam gyorsan.Frankie csalódottan nézett rám majd megvonta a vállát.
-Akkor majd csinálok valamit a csajokkal.-mondta Frankie.
-Will hol van?-kérdeztem.
-A barátjaival valahol.-mondta Susan
Gyorsan befejztük az evést és visszamentünk Frankie szobájába zenét hallgatni.
-Szóval mit fogsz felvenni holnap?-kiabálta tól a zenét Frankie.
-Miért?Valami különleges alkalom lesz?-kérdeztem értetlenül miközben táncikáltam.
-Ha Alice-el este gondolom találkozni fogsz Edwardal is!Kápráztasd el!Hidd el a te külsőddel nem lesz nehéz!-mondta Frankie mosolyogva miközben lehalkította a zenét.
-Honnan veszed hogy el akarom kápráztatni?-kérdeztem.
-Bella,csinosnak kell lenned és kész!-mondta Frankie.Elrohant majd úgy 10-15 perc múlva egy nagy rakás ruhával tért vissza a szobámból.A ruhákat ledobta az ágyra majd a saját szekrényéből is kirakott jó pár darabot az ágyra.
-Válassz!-mondta és az ágyhoz tolt.Szemügyre vettem a ruhákat.Megakadt a szemem egy fekete ruhán amit még FRankie vett nekem.Fekete,comb középig érő,hosszú ujjú és elég szűk volt.Hátul kivágott volt így egy jó nagy rész kilátszott a hátamból.
-Ez a ruha édes!-mondtam.Miután belebújtam Frankie rám adott egy fekete harisnyát és a ruhához való,vékony,piros övet.
-A piros,lakk magassarkúmmal tökéletes lesz!-mondta csillogó szemekkel.Megszólalt a csengő így egyszerre rohantunk az ajtóhoz

4 megjegyzés:

  1. Szia! Szuper fejezet lett, kezdenek alakulni a dolgok. Már nagyon várom a folytatást!!!
    Puszi, Kitty

    VálaszTörlés
  2. Eyget értek Kittyvel, tényleg nagyon szuper és alig várom már a folytit! ;)
    Puszi Kripi :)

    VálaszTörlés
  3. szia
    most olvastam a storyt. nagyon jó :) mikor lesz a fojtatás??

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kritikákat és sajnálom hogy csak most válaszolok de suli kezdés teljesen lefoglalt.
    Ígérem hogy napokon belül folytatok egy jó hosszú fejezettel! :-)
    Puszi Serena

    VálaszTörlés