2009. augusztus 7., péntek

11.Fejezet-Egy kis vásárlás

Az utazásom előtt még gyorsan felraktam egy rövid és nem túl eseménydús fejezetet ami nem lett a legjobb de nagyon siettem vele.

Puszi mindenkinek,Serena!






Fogtunk egy taxit és bezsúfolódtunk.Carlise ült előre én Esme és Alice hátra és én vettem az ölembe Bonniet.Alice és Esme valahogy féltek felemelni vagy megölelni amit furcsálltam is.A taxi kitett minket egy hatalmas bevásárlóközpont előtt amitől Alice arcán lázas mosoly terült szét.
-El ne engedd a kezem és maradj mindig mellettem!-mondta Bonnienak.Boldogan bólintott és apró kezével megszorította az enyémet.
-Nem gondolod hogy Bonnienek is kéne egy pár ruha?-kérdeztem Alicetől.
-Mi már vettünk!Otthon vannak!-mondta Esme mosolyogva.Látszott rajta hogy nagyon örül neki hogy van egy új lánya.
-Nem baj!Imádok bab ruhákat nézni!-mondta Alice mosolyogva.
-Nem vagyok baba!Pár nap és 4 éves leszek!-tiltakozott Bonnie sértődötten.Alice rögtön egy információs pulthoz sietett és miután végzett célirányosan indult el az emberek tömegében.Nagyon sokan voltak így jobban láttam felvenni Bonniet és a karomban vinnie.Egy toll pihének éreztem a súlyát ami nem is csoda mivel elég vékony volt.Alice vagy egy tucat ruhát vett Bonnienak,nekem,magának,Esmének és még Carlisenek is.Elértük a 6 órakor induló gépet,7-re Port Angelesben,fél 8-ra pedig már Forks-ban voltunk.
-Anabell!Aludj ma nálunk!-kérlelt Alice a kocsiban.Bonnie feje az ölemben pihent mivel elaludt a repülőn és nem keltettük fel csak befektettük a kocsiba.Selymes hajával játszadoztam és rosszul lettem attól hogy nem sokára el kell válnom tőle.
-Felhívom Susant.-mondtam és elővettem a kölcsön kapott mobilt.
-SZia!Persze hogy jól vagyok!Most megyünk visszafelé és Alice nagyon szeretné ha náluk aludnék és én is örülnék neki.Tudod tartunk egy csajos pizsama partyt.-magyaráztam.Susan beleegyezett csak először beszélt Carlise-el hogy minden rendben van-e.
-Tényleg nem baj hogy itt alszom?-kérdeztem Esmét miközben leparkoltunk a Cullen ház előtt.
-Dehogy is!Örülünk neki hogy itt vagy!-nyugtatott meg mosolyogva.Ahogy leparkolt a kocsi Bonnie is lassan kinyitotta a szemét.
-Megjöttünk,de nyugodtan aludhatsz tovább ha szeretnél!-mondtam neki.Álmosan bólintott és újra lehunyta a szemét.Kiszálltam a kocsiból és óvatosan kiemeltem a kocsiból.
-Olyan édes!-mondta Alice miközben óvatosan végig simított az arcán.Kecses léptekkel szállítottam be a házba Bonniet míg a többiek a sok új cuccot hozták magukkal.Edward,Rosalie és Emmet a házban vártak minket.Mind hárman elkerekedett szemekkel nézte az alvó Bonniet majd engem és Alicet.
-Normális hogy ilyen pici?-kérdezte Emmet.
-Emmet!Ő egy gyerek,persze hogy ilyen kicsi!-mondta Alice.Rosalie fájdalmas arccal nézte Bonniet míg Edward inkább engem bámult.
-Erre van a szobája!-mutatta Esme az utat.El kell ismerni gyönyörű gyerek szobát rendeztek be Bonnienek.A felek narancs sárgák voltak.Egy kis asztal,kis székekkel,könyvespolc,gyerek könyvekkel és játékokkal megrakodva és a hintalótól kezdve majdnem minden volt benne,kivéve az ágyat.
-Nincs ágy.-mondtam.
-Jajj,tényleg!Azt még nem szerelték össze a fiúk!-csapott a homlokára Esme.Egy újjab szobába vezetett ami a vendég szoba volt.Egy nagy francia ágy pihent benne amire rögtön lefektettem Bonniet.Lehúztam a lábáról a kopott,régi cipőcskét majd betakartam.Az összes Cullen az ágy mellett állt és érdeklődve figyelték az alvó kislányt.
-Hát nem tündéri?-kérdezte elérzékenyülve Esme.Carlise mosolyogva ölelte át a feleségét és bólintott.Én is levettem a cipőmet,kabátomat és pulcsimat majd leültem Bonnie mellé az ágyra.
-Gondolom fáradt vagy.-mondta Alice.
-Aha.Miért ti nem?-kérdeztem.
-Jah,de,persze.-mondta Alice majd mindenkit kiterelt a szobából.Lefeküdtem Bonnie mellé és alvó arcában gyönyörködtem míg el nem nyomott engem is az álom.
Reggel korán ébredtem.Bonnie még aludt így halkan osontam ki a szobából.
Elég hideg volt a házban így a kardigánomba belebújtam.Amint kiléptem az ajtón Alice-el találtam szemben magam.

3 megjegyzés:

  1. szia mikor lesz kövi feji?Mert nagyon jó a történeted ezért szeretném minél hamarbb tovább olvasni

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nos, bocs hogy még csak most írok hsz-t, de sok dolgom volt! :S
    A fejezet, igaz hogy nem lett eseménydús, de akkor is nagyon jó! Nagyon jól fogalmazol és nagyon tetszik a törid! Már nagyon várom, a folytatást!
    Nos késve, de kellemes nyaralást kívánok, érezd jól magad! :)
    Most én is elkezdtem írni egy saját törit és érdekelne, hogy mi a véleményed róla! Szóval, ha kipihented magad és van időd akkor lécci megnéznéd, mert nincs túl sok önbizalmam és nagyon érdekelne a kritikád!
    http://kisertomult-kitty.blogspot.com/
    Na jó pihenést!
    Puszi, Kitty

    ui: Ha zavar, akkor bocsi, hogy ide írtam ki a blogom címét.

    VálaszTörlés
  3. Szia Kitty!Egyáltalán nem zavar hogy kiírtad a blogod és már el is olvastam a prológust!Nagyon nagyon tetszett (megíratm a kritikámban is).
    Remélem hamar folytatod és köszi a kritikádat
    Névtelen neked is köszönöm,ígérem hamarosan frisstíek!
    Puszi:Serena

    VálaszTörlés