2009. július 27., hétfő

6.Fejezet-Utolér a múlt

Másnap reggel kicsit elaludtunk így késve értünk be az első tanítási napra.Nekem és Frankienek is biosz volt az első óránk így együtt mentünk be.Leültünk egy szabad padba és onnan nézelődtünk.Rögtön felfedeztem jó pár ismerős arcot:Natalie,Serena,Alice és Edward.Csak most jutott eszembe hogy esetleg be kéne mutatkoznom a tanárnak így felpattantam és előre sétáltam.
-Jó reggelt!Anabell vagyok!-mondtam mosolyogva.A tanár mosolyogva nézett rám.
-Szia Anabell!Tudom,már meséltek rólad!Próbálj meg felzárkózni majd Frankie segít!-mondta.Mosolyogva bólintottam majd visszaültem Frankie mellé.Kicsöngetés után Alice sétált oda az asztalomhoz,kihasználva az alkalmat hogy Frankie épp Serenával cseveg.
-Suli után gyere le a partra!Beszélnünk kéne!-mondta.Bólintottam majd csatlakoztam Frankiehez.Tesi következett.Frankie természetesen tesi cuccot is kölcsön adott.Mind kettőnkön ugyanolyan fekete,feszülős rövidnadrág (nagyon rövid) és topp volt.Nem is mindkettőnkön hanem a mind a négyünkön.Csak most vettem észre hogy Natalie és Serena is ugyanilyet viselt.A hajamat összefogtam majd négyen egymás mellett elindultunk a tesi terembe.Füttyögést hallotam az egyik oldalról és amikor odapillantottam egy nagyobb fiúcsapat bámult minket.
-Hűsd le magad George!-szólt oda neki Frankie.
-Ne már Frankie,be sem mutatsz az új barátnődnek?-kérdezte miközben megállt melletünk.Magas,izmos,rövid,barna hajú és barna bőrű fiú volt.
-Anabell!Ő itt George!-mondta kelletlenül Frankie.
-Örvendek!-mondta George vigyorogva miközben le nem vette volna rólam a szemét.Frankie csak egy tarkón csapással véleményezte ahogy George megstírölt.
-Én is!-mondtam és mosolyogva rápillantottam nagy,kék szemeimmel.
-Szóval új vagy itt?-kérdezte George.
-Igen,Frankie-éknél lakom.-mondtam.
-Miért?-kérdezte értetlenül.
-Mert a tenger parton találtak rám eszméletlenül és mivel amnéziás vagyok befogadtak!-mondtam rezzenéstelen arccal.
-Hú,az szívás!-nyögte ki amikor végre megtudott szólalni.
-Az.-bólintottam és faképnél hagytam.
-Jó voltál,Anabell!-mondta Natalie nevetve.Időközben megérkezett a tanár is és csak most vettem észre hogy itt van Alice és Edward is.Alicere mosolyogtam majd a tanárra fordítottam a tekintetemet.Gyorsan eltelt a nap és ahogy Alicnek ígértem tanítás után a partra mentem.Nem tudom hogy hogy volt ilyen gyors de ő már ott állt a megbeszélt helyen és mosolyogva nézte ahogy könnyed léptekkel közeledek.
-Szia!Mi az?Mi történt?-kérdeztem kíváncsian.
-Azt hiszem ez a tiéd!-mondta és átadott nekem egy eléggé elhasznált bőrkötésű napló féleséget.Ahogy a kezembe vettem rögtön belém nyilallt a felismerés hogy ez az én régi naplóm.Belelapoztam de elég unalmas volt:Baletton 16 tourt forogtam,Aprillel összevesztünk és hasonlók.
-És van itt még valami!-mondta és átnyújtott egy kivágott újság cikket.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a két fejezet szuper volt, csak kár hogy ezt itt hagytad abba!!! :(
    Na de mind1, így legalább lesz min izgulnom az elkövetkező két napban, hogy vajon mi történt Anabellel?! Mivel a barátnőmnél leszek két napig!! :) :)
    Na, remélem mire visszajövök lesz új fejezet! :)
    Puszi, Kitty

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom,tudom hogy pont egy izgi résznél hagytam abba de így majd lesz min gondolkozni!:-)
    Igen biztos lesz új fejezet mire visszajössz és jó nyaralást!(ha ez annak számít vagy jó csajbulit!Talán ez jobb kifejezés!xD)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszik az új fejid :) Kár, hogy ilyen rövid lett, és hogy ilyen hamar a végére értem :(
    Puszi, várom a folytit ;) Angyal

    VálaszTörlés