2009. július 27., hétfő

5.Fejezet-Az évnyitó

-Héj,Bella,kész vagy?-szólt be a szobámba Frankie.Ő már rég felöltözött egy rövid,fekete ruhába.
-Mit vegyek fel?Ünneplőt?-kérdeztem fintorogva.
-Majd én kezelésbe veszlek!-mondta mosolyogva.Egy fehér,mell alatt vágott alul bővülő ruhát adott rám,fehér balerina cipővel.A hajamat begöndörítette és egy kis sminkkel még jobban kiemelte az így is feltűnően kék szemeimet.
-Will!Ha nem leszel kész 2 percen belül nélküled megyünk!-fenyegetőzött Frankie Will szobája előtt.
-Jól van na itt vagyok!-mondta.
-Nah hogy nézünk ki?-kérdezte Frankie mosolyogva.Will szeme rajtam állapodott meg ezért Frankietől kapott egy jó nagy ütést a hátára.
-Nah,jó induljunk vagy elkésünk!-mondtam mosolyogva és letáncikáltam a lépcsőm.A hosszú,fekete,göndör hajam csak úgy lobogott ahogy ugráltam.Meleg nap volt bár a nap nem sütött de fülledt idő volt.Csak egy kis szellő lebegtette meg néha a ruhám alját.
-Megjöttünk!-mondta Frankie mosolyogva.Egy nagy,modern épület előtt álltunk.Hatalmas ablakok,füves udvar tele virágokkal és nagyon sok diák.
-Héj,Lily,Cinty!Helló csajok!-üdvözölt két lány Frankie mosolyogva.Úgy tűnt hogy mindenkit ismer a suliban és mindenkivel jóban van.
-Tudod a suliban elég nagy kasztok vannak!Tudod külön csoportok!Frankie és a barátnői vannak a legbefolyásosabb legnépszerűbb kasztban!-magyarázta Will.
-És most már te is!-mondta Frankie majd kézen fogott és az udvar felé vezetett.
-Natalie!Serena!-ugrott a barátnői nyakába Frankie.
-Szia Anabell!-üdvözöltek engem is egy-egy öleléssel.
-Nézzétek kik vannak ott!A Cullenek!-súgta Serena.Rögtön kiszúrtam Alicet.az oldalán egy szőke fiúval.Ő is földöntúlian szép volt,mézbarna szemű és szőke,göndör hajú.A fájdalmas arckifejezésről rögtön felismertem Jaspert.Alice másik oldalán Edward ment mellette pedig Rosalie és Emmet.Rosalie tényleg gyönyörű volt.hosszú,hullámos,szőke hajú lány volt akinek,ugyanolyan gyönyörű vonásai voltak és neki is karamell színű szeme volt és hulla fehér bőre.Magas,vékony testalkatú volt és minden szempontból tökéletes.Emmet nagy darab,izmos,rövid,fekete hajú,karamell színű szemű és szintén gyönyörű volt.
-Csak én vettem észre hogy Bella kísértetiesen hasonlít Alicere?-kérdezte Frankie.
-Tényleg,ez durva!-mondta Natalie is.
-Mintha ikrek lennétek!-csatlakozott Serena.Most aztán rátapintottak a lényegre!Csak rontott a helyzeten hogy Alice épp felém táncikált!
-Szia Anabell!-mondta majd megölelt.
-Szia Alice!-köszöntem vissza mosolyogva.
-Majd beszélünk!-mondta miután elengedett és visszament a testvéreihez.
-A hangja a mozgása minden!-mondta Serena tátott szájjal.
-Miért ölelt meg?Ismeritek egymást?-kérdezte Frankie csodálkozva.
-Hát,Dr.Cullen irodájából!-rögtönöztem.
-Akkor is félelmetes!-mondta Natelie.Hátra pillantottam Alicere és a szemem sarkából még láttam hogy Edward engem néz.
-Valaki körbe vezet?-kérdeztem gyors téma váltással.
-Persze!-mondta Frankie lelkesen.Az egész iskolát bejártuk és mindenről egy óráig beszélt de azért jó móka volt.Nagyon szép volt az iskola belülről is az udvar pedig gyönyörű.
-Ez pedig a tánc terem!Ha beszélsz a portással vagy a tesi tanárral biztos megengedik hogy gyakorolj!-mondta miközben egy elég nagy tükrökkel teli terembe vezetett.Még balett rúd is volt a falon.Rögtön odaszaladtam hozzá.Nem tudtam hogy honnan jön de most is automatikusan táncolni kezdtem.Csináltam ami jött és végig táncoltam a termen boldogan és mosolyogva.
-Olyan csodálatosan táncolsz!-mondta Frankie miután odaforogtam hozzá.
-Nah,gyerünk!Hátha vége van már az igazgató uncsi beszédének!-mondtam majd visszamentünk az udvarra.A legtöbb diák boldogan beszélgetett ügyet sem vetve az igazgató beszédére.
-Hogy tetszik a suli?-kérdezte Natalie.
-Király!-mondtam.
-Nem ugrunk el enni valamit miután ennek vége?-kérdezte Serena.
-De!Mennyünk!-mondtuk mind a hárman.
-Hova mennyünk?A plázába vagy csak a Cool Food-ba?-kérdezte Serena.
-Cool Food!-vágtam rá.Nagyon megszerettem azt a helyet a nyár alatt.Majdnem minden nap ott lógtunk Frankievel,Willel meg a csajokkal.Néha jöttek Will haverjai is és olyankor teljes volt a társaság.
-Will!Jöttök a Cool Food-ba?-kiabált Frankie Willnek.
-Ki nem hagynánk!-vágta rá a haverjaival együtt.Mivel elég közel volt az étterem gyalog indultunk el.Kicsit feltámadt a szél de én élveztem ahogy a hajamat fújja és az arcomat csiklandozza.Leültünk egy nagy asztalhoz és sorban mindenki rendelt.Zac,Adam és Will disznóviccekkel szórakoztatták a lányokat míg én inkább Frankivel beszélgettem.Miután ettünk és beszélgettünk még lementünk a partra sétálni majd 8 körül mind haza mentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése