2009. december 31., csütörtök

25.Fejezet-Az Új évi fejezet

Helló mindenki! Utólag is Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet! Meghoztam az új fejezetet de még nem volt időm átnézni a helyesírását ezért előre is elnézzést kérek a hibák miatt! Kereken 30 rendszeres olvasóm van aminek nagyon-nagyon örülök! Remélem 2010-ben is olvasni fogtok,jó szorakozást! Puszi:Serena
-Bella,egy kicsit függesszük fel a kertészkedsét és hívd fel Susant mert ide akar jönni érted!-mondta Alice.Rögtön a kocsinál termettem kivettem a táskából a mobilt és tárcsáztam Susant.
-Szia!Én vagyok!Most értünk vissza a túráról!Itt vagyok Alicenél.-mondtam.Susan szerencsére megnyugodott és nem jött értem de továbbra sem tudtam hogy hogy lesz ez a költözéses dolog.A többiek is csodálkoztak először egy kicsit de nem nagyon kérdezősködek.Emmet elejtett pár tündér keresztanyós beszólást,Nate még többet bámult de én a legtöbbször észre sem vettem mert Edward vonzotta a tekintetemet.Mint valami mágnes ami arra vonza a szemem.
-Na és mit szólnál ehhez?Elkaptál egy nagyon súlyos és fertőző betegséget és Carlise karantémba rakott nálunk?-kérdezte Alice.A kanapén ültünk és azon gondolkoztunk hogy mit mondjunk Susannek.
-És egésznap a házban kéne dekkolnom?-kérdeztem fintorogva.
-Sajnálom de mindennek ára van.Esténként kisurranhatnál valami eldugott helyre de suliba nem mehetnél.-mondta.
-A sulit nem nagyon sajnálom.-mondtam mosolyogva.
-Megkérdezem Carliset hogy mit szól hozzá!-mondta és felpattant.Bonnie az ölemben ül azaz aludt.A fejét a vállamra fektette és csöndben szuszogott.
-Tetszik neki csak ki kéne találni a betegség nevét!-mondta Alice.
-Lepra?-kérdeztem.
-Valami átlagosabb kéne.-mondta elgondolkozva.Kicsit rosszul éreztem magam emiért hazudni fogunk azoknak akik befogadtak az életükbe és ráadásul fájdalmat fogunk nekik okozni.
-Megvan!-mondta és leírt egy lapra egy számomra kimondhatatlan és megjegyezhetetlen betegséget.Magaslázzal jár és fertőtő tünetekkel.
-Tökéletes!-mondta Carlise elégedetten amikor lejött hozzánk a dolgozó szobájából.
-Elfogják hinni?-kérdeztem aggódva.
-Igen.-nyugtatott meg.
-Carlise nagyon meggyőzően játssza az aggódó orvos szerepét.-mondta Alice vigyorogva.
-El tudom képzelni.-mondtam kuncogva.Carlise csak egy mosollyal felelt.
-Mikor mondod meg nekik?-kérdeztem.
-Nem sokára.Azt mondom hogy belázasodtál és jobb lesz ha ma itt maradsz nálunk.Aztán majd az jön hogy rosszabul vagy és lehet hogy ez valami fertőző.AZtán megtudjuk a betegség nevét és karanténba teszünk.Egy ilyen betegségnek akár 5 hónap is lehet a lefolyási ideje.-mondta Carlise.Felsóajtottam.Hiányozni fognak,főleg Frankie.
-Bella ez a legjobb megoldás.-mondta Carlise.
-Tudom.-bólintottam és megsimogattam Bonnie arcát.Legalább egész nap vele lehetek.Fáradt voltam így óvatosa helyezkedtem egy kicsit és én is megpróbáltam elaludni.Bonnie egyenletes lélegzése megnyugtatot és hamar elaludtam.Mélyen aludtam és reggel egy idegen szobában ébredtem.Miután jobban körülnéztem rájöttem hogy Alice szobájában vagyok.Jasper a sarokban ült egy fotelben és teljesen belemélyedt egy könyvbe.
-Jó reggelt!-mondta fel se nézve a könyvéből.
-Neked is.Miért vagyok itt?Mi van a szobámmal?-kérdeztem álmosan.
-Alice,Esme és Rose egész éjszaka azt csinálták.Imádnak lakberendezni.-mondta egy kis sóhajjal.Elmosolyodtam és kimásztam az ágyból.
Az ajtóban Alice várt.
-Kész a szobád!-mondta boldogan.
-Oké.-mondtam és a konyha felé indultam.ALice rögtön elkapta a kezem.
-Nem akarod megnézni?-kérdezte mosoly nélkül.
-De.Perzse,menjünk!-mondtam gyorsan.
-Csukd be a szemed!-monda izgatottan.Engedelmesen becsuktam a szemem ő pedig vezetni kezdett.
-Biztos vagyok benne hogy tetszeni fog!-mondta.
-Kinyithatod!-mondta pár másodperc múlva.A vendégszobában voltunk ami mostantól az én szobám volt.A falak mélykékek voltak a padlón egy puha,hófehér szőnyeg volt és minden bútor fehér színnű volt.A nagy,francia ágyamon halványkék ágytakaró tette teljessé az összhangot.
-Na?-kérdezte Alice türelmetlenül.
-Nagyon,nagyon tetszik!Köszönöm Alice!-mondta és megöleltem.
-Mondtam hogy tetszeni fog!-mondta nevetve.
-Beszélt már Carlise Susannel?-kérdeztem kevésbé vidáman.
-Igen este felhívta őket.Nagyon aggódtak de elhitték a történetet.Reggel mégegyszer felhívta őket Carlise és elakartak jönni meglátogatni de Carlise mondta hogy fertőző.Minden rendben van.Majd átmegyek a cuccaidért még ma.-mondta Alice.Bólintottam de nem könnyebültem meg.
-Ne aggódj!Carlise mindent elrendez!-mondta és kézen fogott majd a konyhába vezetett.Ott Bonnie,Esma és Rosalie ültek.Esme épp reggelit csinált Rosalie pedig Megpróbálta ráerőszakolni Bonniera a meghámozott zöldségeket.
-Ezek nagyon egézségesek!Szüksége van rá a szervezetednek!-mondta.
-Nem kérek.-mondta Bonnie határozottan és eltolta Rosalie kezét a zöldséggel együtt.
-Használhatod az új smink készletemet ha megeszed!-mondta Rosalie elkeseredetten.Bonnie szeme felcsillant és egyszerre három répát próbált meg beletömni a szájába.
-Szép volt,Rose!-mondta Alice vigyorogva és leült a nővérével szembe.Bonnie egy szó nélkül tömte magába a zöldségeket.
-Rose,ne zsarold a gyereket!-szólt rá Esme rosszalóan.
-Bella,Susan állandóan hív minket hogy hogy vagy!Nem akarsz vele beszélni?-kérdezte a tűzhely mellől Esme.
-Beszéljek vele?-kérdeztem tanácstalanul.
-Igen és játszd el hogy nagyon rosszul vagy!-mondta Alice lelkesen.Csöndben bólitottam.
-Nem muszály beszélned velük.Mondhatjuk hogy ki vagy ütve a lázcsillapítóktól.-javasolta Rosalie.Hálásan pillantottam rá.
-Hol vannak a többiek?-kérdeztem.
-Emmet elterpeszkedett a kanapén és valami uncsi meccset bámul.-mondta Rosalie szem forgatva.
-Hallotam ám!-kiabált ki a nappaliból Emmet.
-Az volt a cél!-kiabált vissza Rosalie.
-Carlise és Edward elmentek vásárolni.Jah és Nate pedig vadászni ment csak vasárnap fog visszajönni.-mondta Esme.
-Délutánra programunk van!-mondta Alice vigyorogva.
-Mi?-kérdezte Bonnie izgatottan.
-Játszani fogunk,ugye Emmet?-kérdezte Alice.
-Tényleg?-kérdezte Emmet mohón.
-Igen,vihar lesz délután.-mondta Alice.
-Király!-mondta Emmet boldogan.A reggel további részében megreggeliztünk majd csak feküdtünk a kanapén és a tv-t bámultuk.Alice délelőtt Rosalievel és Esmével átmentek a cuccaimért így én,Bonnie,Emmet és Jasper maradtunk otthon.A lányok távozása után két perccel megjött Carlise és Edward jó sok zacskóval együtt.

10 megjegyzés:

  1. Szia. Nagyon jó lett az új rész. Szegény Bella hazudnia kell, de a legjobb megoldás. Carlisle, Alice :). Imádom. Várom a játékot. Puszi és utólag B.Ú.É.K.

    VálaszTörlés
  2. *jah és még Rose zsarolása is nagyon tetszett!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szuper lett::P:P

    VálaszTörlés
  4. jó lett várom a folytit

    Lili

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Benne lennél egy linkcserében?
    A blogom címe:
    http://www.entortenet.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Szia dóri,köszönöm a megjegyzést nagyon örülök neki hogy tetszik,hamarosan jön a következő fejezet és a játék is.
    Köszönöm Lily és névtelen1 ígérem igyekszem a folytatással.
    Szia névtelen2 szívesen linkcserélek és kíváncsi vagyok a történetedre.
    Puszi:Serena

    VálaszTörlés
  7. MIkor lessz új feji?
    Már nagyon várom, mert sztem fantasztikus a történeted!

    VálaszTörlés
  8. hello nagyon jó ez a törid...ügyi vagy :D
    a sors akarta töridet már nem folytatod ??

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!Nagyon sajnálom hogy ennyit kések de ezen a héten voltak a félévi vizsgáim és napi 24 órában tanultam.....:S
    A hétvégén rakok fel frisset és a Sors Akarata című történetemet is folytatom.

    VálaszTörlés