2009. október 4., vasárnap

18.Fejezet-Eseménydús reggel

Hamar elaludtam bár egy kicsit zavart a vizes hajam.Másnap reggel nem tudom hogy mikor ébredtem fel.Fáradtan keltem fel,a szobából nyíló fürdőbe mentem és miután megfésültem egy kicsit a kócos,fekete hullámos hajam kimerészkedtem a szobából.
-Alice,ha nem kapok egy kávét itt helyben kidőlök!-nyöszörögtem miközben lementem a lépcsőn.Tudtam hogy úgy is meghallja a szuper vámpír hallásának köszönhetően.Csak most jutott eszembe hogy még mindig egy rövid,fekete,selyem hálóingben vagyok és épp vissza akartam fordulni átöltözni amikor észrevettem a többieket.
-Szívesen elkaplak!-felelte egy számomra ismeretlen hang.Lepillantottam a lépcső aljába ahol az egész Cullen családon kívül még három ismeretlen vámpír állt.Rögtön tudtam hogy vámpírok mivel hófehér bőrük és mézszínű szemük volt a gyönyörű vonású arcukról nem is beszélve.A hang gazdája egy 18 év körüli irtó helyes fiú volt.Gyönyörű arcát fekete,szemébe lógó,kócos,göndör haj keretezte.Mézszínű szemei csillogtak,telt ajkát mosolyra húzta.Arccsontja férfiasan emelkedett ki arcából,orra finom ívű,szemei élénken figyeltek engem.Biztos voltam benne hogy ő Nate.Mellette egy gyönyörű lány állt.Hosszú,egyenes,szőke haja volt és kicsit hosszúkásabb,gyönyörű arca.A harmadik ismeretlen egy rövid,göndör,tűzvörös hajú lány volt.
-Bella ő itt Lohan,Victory és Nate.-mutatott végig a vendégeinken Carlise.Nate le nem vette rólam a szemét és még mindig vigyorgott.A Victory nevű vörös lány kihívóan mosolygott Edwardra ami egy kicsit zavart.
-Nagyon örvendek!-mondta Nate.
-Én is.-mondtam és mosolyt erőltettem az arcomra.
-Azt hiszem én most elmegyek felöltözni.-mondtam zavartan.
-Hagyd csak,engem nem zavar!-mondta Nate miközben stírölt.Edward úgy meredt rá mintha bármelyik percben ráugrana.Alice csak karon vágta és megcsóválta a fejét.Felhúztam az egyik szemöldököm majd megfordultam.
-Engem viszont igen.-szóltam még hátra a vállam fölött majd elindultam a szobámba.Akkor leesett hogy csak a tegnapi ruháim vannak itt és nem ártana valami tiszta darab.
-Alice,kölcsön adnál valami ruhát?-kérdeztem miután megálltam és visszafordultam.
-Persze!Gyere!-mondta és már ott is termett mellettem.A szobája felé húzott pontosabban az abból nyíló gardróba.A gardrób nagyobb volt mint a szobája és tele volt ruhákkal.Gyorsan végig mért majd kutakodni kezdett.Először egy élénk,vörös,csipke ruhát akart rám adni de miután lebeszéltem róla megelégedett egy világos kék farmerrel,fehér toppal és egy pulcsival.Miután felöltöztem ő visszament a vendégekhez.Én először fogat és arcot mostam majd még egyszer átfésültem a hajam és belopóztam Bonnie szobájába.A hasán aludt a fejét oldalra hajtva.Óvatosan megsimogattam az arcát majd hagytam tovább aludni.
Mindenki a nappaliban volt így én is odamentem és beültem az ablakmélyedésbe.Felhúztam a lábam törökülésbe és kényelmesen elhelezkedtem a párnák között.Nate kíváncsian és vágyakozva méregetett,Edward haragosan meredt Natere és néha rám pilantott,Victory pedig engem fixírozott haragosan.Lohan feltűnően bámulta Jaspert aki néha zavartan pilantott rá majd visszakapta a tekintetét Alicere.Elég kínos volt a helyzet ezért inkább csak az ablakon néztem kifelé.
-Bella,nem azt mondtad hogy kéne neked egy kávé?-kérdezte Alice.Segélykérően pilantott rám.
-De!Gyere csináljuk meg!-mondtam és felpattantam.Alice rögtön követett a konyhába.
-Köszönöm.-mondta hálásan.
-Nem csak neked volt kínos a helyzet!-mondtam miközben vizet öntöttem a forralóba.
-Szóval mi volt ez az egész?-kérdeztem
-Alice intett a fejével hogy mennyünk inkább a kamrába így mind ketten bepréselődtünk a kis helyiségbe.
-Lohan és Jasper még régebbről ismerik egymást és elég közelről.-mondta Alice fintorogva.Elkerekedett szemekkel néztem rá majd gyorsan összeszedtem magam.
-Honnan ismerik egymást?-kérdeztem.
-Mielőtt találkoztam velük élt.-mondta.
-És Victory miért bámulja Edwardot?-kérdeztem.Próbáltam úgy tenni mintha nem érdekelne de Alicet nem lehet becsapni.
-Nyugi,nem volt köztök semmi csak Victory bepróbálkozott nála egy párszor és most látja hogy hogy nét rád Edward ezért látszólag nem túl boldog.-mondta vigyorogva.
-Hogy néz rám?-kérdeztem értetlenül.
-Jesszus Bella,komolyan mondom néha olyan értetlen tudsz lenni!Tetszel Edwardnak és azt hiszem Natenek is!Azt hiszem lesznek itt még gondok.-mondta elgondolkozva.
-Tisztára mint egy szappanopera.-mondtam nevetve.Alice épp válaszolt volna amikor Rosalie nyitotta ki az ajtót és kíváncsian nézett minket.
-Csatlakozol?-kérdezte mosolyogva és arréb araszoltam hogy beférjen Rose is.
-Mi a téma?-kérdezte.
-A kint zajló események.-mondta Alice.
-Oh,hát igen.Edward nem láthat túl szép dolgokat Nate fejében mivel egyre idegesebb kezd lenni.-mondta Rosalie kuncogva.
-Lohan ugye még nem vetette rá magát Jasperre?-kérdezte ALice.
-Nem de a nézése sokat elárul.-sóhajtott Rose.
-Megyek szemmel tartom.-pattant fel ALice és már el is tűnt.
-Szereted Edwardot?-kérdezte hirtelen.Egy ideig csak bambán bámultam rá majd endeztem a vonásaimat.
-Nem tudom.-motyogtam és hátra simítottam a hajam az arcomból.
-Ő szeret téged ugye tudod?-kérdezte Rose.Nem válaszoltam csak a hihetetlenül gyönyörű arcát néztem.
-A hallgatás beleeggyezés.-mondta.
-Minden olyan furcsa és bonyolult.-sóhajtottam.
-Nem kell annak lennie!-mondta.
-Tudom.-motyogtam.
-Csak ne bántsd meg!-mondta.Megint kinyílt az ajtó de most Emmet hatalmas alakja állt az ajtóban.
-Csak nem pletykáltok?Beszállhatok?-kérdezte vigyorogva és megpróbálta bepréselni magát kettőnk közé.
-Emmet,összenyomsz!-mondtam.
-Túl kicsi ez a kamra!-panaszkodott.
-Vagy te nőttél túl nagyra!-mondtam nevetve.
-Emmet épp női dolgokról beszélgettünk!-mondta Rosalie.
-Mindegy,már biztos felforrt a víz!-motyogtam és kipréseltem magam az ajtón.Rose és Emmet is visszament a nappaliba én pedig megcsináltam a kávém.
Gyorsan kész lett ezért muszály volt visszamennünk a nappaliba.
Visszamásztam a az ablakmélyedésembe és megittam a kávémat.Nagy megkönnyebülésemre Bonnie sétált be álmosan a nappaliba.Egy csíkos hálóinget viselt és a kezében egy fekete-fehér koela maci plüsst hozott.Hozzám sétált és nyújtotta a kezét hogy emeljem fel.Gyorsan az ölembe kaptam ő pedig kényelmesen elhelyezkedett.
-Bonnie,őt itt Victory,Lohan és Nate!Azt hiszem Nate egy ideig velünk fog lakni.-mondtam Bonnienek.
-Bonnie,ugye tudod hogy a fogadást bebuktad?-kérdezte Emmet vigyorogva.
-Nem is,én néztem!-védekezett Bonnie.
-Persze,nézted a szemhéjadat beülről!-mondta Emmet nevetve.Bonnie durcásan összeszorította a száját és felhúzta az orrát.Rosalie elég erősen megbükte Emmet oldalát aki csak tovább vigyorgott.Bonnie bánatosan nézett Rosalie pedig valamit Emmet fülébe sziszegett.Megtette a hatását mert Emmet szemei rémülten elkerekdtek.
-Na jó,én is elaludtam szóval nem vesztettél.-mondta Emmet.Bonnie boldogan elmosolyodott Rosalie pedig elégedetten hátra dőlt a kanapén.Kíváncsi voltam rá hogy valyon Rosalie mit mondhatott Emmetnek amitől így megijedt és hazudott a fogadásról.
-Mi szerintem indulunk is!Nate legyél jó!-mondta nyomatékosan Lohan.Megpuszilta Nate-et majd Victory is.
-Bella,örülök hogy megismerhettelek!-mondta Lohan.Minenkitől elbúcsúzott majd Victory is.Edwardot úgy egy óráig ölelgette és a végén ő tolta el magától Victoryt amin el is mosolyodtam.Ő csak dühösen nézett rám majd kilebbent az ajtón.Amikor elmentek a lányok megkönnyebültem.

5 megjegyzés:

  1. szia!
    nagyon jó lett:Dremélem a kövit hamarabb hozod mint eztXD
    jaj míg el nem felejtem azt szerettem volna kérdezni hogy raksz e képet fel Nateról és Bonnienről?
    puszi ancsi

    VálaszTörlés
  2. Ja, szerintem is jó lett a fejezet, és az Anabellás kép is egy fokkal szebb... Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó a törid várom a folytit:D

    VálaszTörlés
  4. fantasztikus lett folytit hamar

    VálaszTörlés
  5. jajj ez nagyon nagyon jó siessa folytival lécci

    VálaszTörlés