2009. szeptember 22., kedd

17.Fejezet-A betolakodó azaz Nate

Nagyon sajnálom hogy ennyit késtem és ígérem hogy mostantól rendszeresebben fogok frissíteni!
Nehéz a suliba visszarázódni ráadásul én most vagyok 8.-os így a felvételik miatt is elkezdtem stresszelni!Megírtam már pár fejezetet előre csak a laptopomon vannak és még átt kell raknom a gépre!
A fejezet rövidségét is sajnálom de csak ennyi volt megírva a gépen!
Az új szereplőnknek,Natenek még nem találtam képet szóval ha valakinek van ötlete szóéjon nygugostan!
Jó olvasást és ezer puszi:Serena

Reggel fejfájással ébredtem.Nagy nehezen kikászálódtam az ágyamból és fürdőbe vettem az irányt.Fogat mostam majd megpróbáltam valamit kezdeni a hajammal.Mivel tegnap este vizes hajjal feküdtem le most begöndörödött és össze-vissza állt.Gyorsan megfésültem egy párszor és amikor úgy ahogy minden tincsem a helyén volt elindultam megkeresni a többieket.Az első utam a konyhába vezetett hogy kávét csináljak.A konyha ajtóban egy ismeretlen fiúval azaz vámpírral ütköztem össze.Úgy velem egy idős lehetett és irtó jóképű.Fekete,göndör haja a szemébe lógott,méz színű szeme csillogott,telt ajka mosolyra húzódott.Kemény,hideg kezeivel elkapott mivel az ütközéstől megtántorodtam.
-Biztos te vagy Bella.Mondták hogy hasonlítasz Alicere de ez enyhe kifejezés.-mondta mosolyogva.Továbbra is a karjaiban voltam de határozottan nem zavart.Jó volt hideg,kemény mellkasához simulni.Elmosolyodtam és bólintottam.
-Bella!Hallottam hogy felkel.........-kezdte Alice de amikor meglátott minket elhallgatott és kérdőn nézett.Hátrébb léptem és Nate elengedett.
-Látom megismerted Nate-et.-mondta Alice.
-Mondhatni.-felelte Nate helyettem.
-Én megyek kávét főzni.-mondtam gyorsan és elsiettem a konyhába.Felraktam vizet forrni és felültem a konyha pultra.Még mindig fájt a fejem és álmos is voltam.Nem akartam egy helyben ücsörögni míg készül a kávé így felsiettem az emeletre Bonnie szobájába.Ő már nem aludt hanem az ágyában ücsörgött.
-Jó reggelt!-köszöntem neki mosolyogva és elhúztam a függönyöket.
-Éhes vagyok!Mi lesz reggelire?-kérdezte.
-Nem tudom.Gyere nézzük meg hogy mi van!-mondtam és kiemeltem a kiságyból majd leszállítottam a konyhába.Felültettem a konyha pultra ahol korábban és ültem és körbe néztem.
-Nézd van pehely és tej is!-mondtam és elővettem a két alapanyagot,két tálkát és kanalat majd mindkettőnknek töltöttem.Megcsináltam a kávémat majd miután megreggeliztünk és megittam a kávém felálltam.
-Gyere,keressük meg a többieket!-mondtam és felkaptam majd elszaladtam vele.A nappaliban ült Az egész Cullen család és Nate.Én befészkeltem magam e kedvenc ablak mélyedésembe ami elég nagy volt és kipárnázott.Bonnie is feltornázta magát mellém és hajammal játszott.Carlise és Esme Nate családjáról kérdezgették őt a többiek pedig halk beszélgetést folytattak egymás között.
-Nem tetszett a tegnapi film.-mondta Bonnie.
-Mondtam hogy nem neked való!Különben is hülyeség!-mondtam neki.
-Milyen szükő löki egy kútba a lányát?-kérdezte Bonnie elborzadva.
-Nyugodj meg,semmilyen szülők!Ilyesmi csak filmekben történik!-mondtam és megpusziltam.
-De Emmet nyerte a fogadást.-mondta szomorúan.
-Bizony ám.-mondta Emmet vigyorogva.Elég volt egy lesujtó pillantás Rosalietől és már nem vigyorgott.
-Na jó,miután elaludtál én sem tudtam tovább nézni a filmet.-hazudta Emmet.Olyan ártatlanul és bűnbánóan hogy ha nem láttam volna amint Samarát (A Kör hallott és ijesztő főszereplője) parodizálja egész este talán még el is hittem volna.
-Bella,az emeleten csörög a telefonod!-mondta Alice.Felpattantam és gyorsan felrohantam az emeletre.
-Susan?Szia!Igen,minden rendben van!-mondtam a telefonba.

6 megjegyzés:

  1. szia!
    amikor megláttem hogy új rész van fent majdnem mintegy 5 éves elkezdtem ugrálni örömömben.
    nagyon jó lett várom a kövit:)

    amúgy meg értelek én is 8.os vagyok és szerintem senkinek se könnyű:(

    puszi ancsi

    VálaszTörlés
  2. Szia ! Nagyon jó lett a feji ! Rem hamar lesz kövi ! Kül ez kedves névtelen barátunknak is szól h nem kell izgulni a felvételi miatt én most vok gólya szal én is megjártam ezt az utat a legjobb tudásom szerint megírtam mindent és lás csodát nem tanultam semmit és az ország legjobb középiskolái közül a nyolcadikba nyertem felvételt . Meg k kevés a gyerek szal minden suli értetek kapkod mert okt. 1-én minden gyerek után kap zs-t szal kelletek nekik úgyhogy nyugi nem lesz semmi baj ( de kül én is tökre így voltam a felvételivel szal megértem )
    üdv:Hella

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett a feji és én is ugráltam örömömben "pirulva lehajtja fejét"
    Am nem tom mit paráztok.Ha jó tanulók vagytok,legalábbis legalább ebben az évban tanultok nem lessz nehéz...
    Na jó bevallom nekem nem kellett felvételizni,mert 8 osztályosba járok.Tehát kedves Névtelen rácáfolhato állításodra mert nekem tavaly igenis könnyű volt.Legalábbis megúsztam a fölös stresszt. Helyette Középfokúztam néptáncból és az eléggé para volt.Az a rengeteg tétel folklórból,na meg az az 5 falyta tánc amin belül persze még rengeteg falyta van és különböztesd meg...
    Szóval azért én is eggyütt érzek veletek :)
    De befogom a szám mert eléggé elkanyarodtam az új fejitől és már írtam egy egész kisragényt.
    Szóval Serena nagyon jó lett az új feji és ramélem a kövi gyorsan jön!
    Pusszancs (L)
    ui.:bocs az előzőt véletlen töröltem

    VálaszTörlés
  5. Szia, szerintem is jó volt ez a fejezet is:-) Különben én is nyolcadikos vagyok, és eddig nem vészes...

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!Nagyon szépen köszönöm a kommenteket és ígérem igyekszem a folytatással! :-)
    Hát,igen végül is egész elviselhető a 8. csak az én sulimban olyan hülyeségek is vannak mint félévi vizsga szóval vizsga+felvételi....
    Puszi:Serena

    VálaszTörlés