2009. október 19., hétfő

19.Fejezet-Szócsaták

Köszönöm a kedves kommenteket és sajnálom hogy csak most hoztam az újfejezetet!Ígérem a következőt még a héten felrakom!Ebben még lehetnek hibák mivel tegnap éjjel néztem át szóval előre is elnézést a hibákért... :-)
Jó olvasást és kérlek írjatok kommentárokat!Serena

Felhívtam Susant hogy minden rendben van és hogy majd délután megyek.Lassan kiürült a nappali így én és Bonnie átköltöztünk a kanapéra Alice és Jasper mellé.Egész délelőtt rajzfilmeket bámultunk és a hülyébbnél-hülyébb figurákon röhögtünk miközben Edward morcosan méregette Nate-et aki pedig engem méregetett.Esme ebédet főzött,Carlise segített neki,Rosalie és Emmet pedig rejtélyes módon eltűntek.
-Bella,Bonnie!Kész az ebéd!-kiabált a konyhából Esme.Felpattantunk és versenyt futottunk a konyháig Bonnieval.Végül egy spárga-ugrással sikerült beelőznöm így én nyertem.Megebédeltünk és délután elbúcsúztam.Összeszedtem a ruháimat a táskámat és belebújtam a kabátomba.
-Köszönöm a kölcsön ruhákat,majd visszaadom.-mondtam Alicenek amikor a házunk előtt kiszálltam a kocsiból.
-Nyugodtan tarsd meg!-mondta Alice mosolyogva.
-Megjöttem!-kiáltottam a házban.Susan és Tom mosolyogva üdvözölt.
-Will is elkapta Frankietől.-mesélte Susan gondterhelten.
-Enyire fertőző?-kérdeztem fintorogva.
-Úgy tűnik.Figyelj,ne nagyon menj a srácok közelébe,oké?-kérdezte Susan.
-Persze,majd megpróbálom.-nyugtattam meg.
-Oké,nem vagy éhes?-kérdezte.
-Nem,Esme főzött ebédet.-mondtam.
-Jó.Reggelre szerezhetnél fuvart mert Will és Frankie betegek,Tom dolgozik én pedig elvinném az autót mert be kell ugranom Port Angelesbe gyógyszerekért,ugye nem baj?-kérdezte.Látszott szegényen hogy nagyon megviselt ezért inkább magára hagytam és megígértem neki hogy mindent elintézek.Beköszöntem a két betegnek majd egy forró zuhany után bedőltem az ágyamba.Még csak délután 5 óra volt de nagyon fáradt voltam.Este 9 körül felébredtem és ettem egy piritóst majd újra kidőltem.Reggel SUsan ébresztett hogy késésben vagyok.Gyorsan előkaptam Frankie mobilját és ALicet hívtam.
-ALice!Szia Bella vagyok!Kérlek mondd hogy még nem vagy a suliban!-hadartam.
-Épp a suliba tartok de beugorhatunk érted!-mondta.
-Megmentetted az életem!-mondtam és leraktam a telefont.Azt se tudtam hogy hol áll a fejem,az egyik kezemmel a fogamat mostam míg a máikkal fésülködtem.Gyorsan magamra rángattam azt ami a kezembe került.Gyorsan bevágtam egy táskába pár füzetet,tollat,mobilt és pénztárcát aztán már rohantam is.Alice kocsija már jó ideje kint állt a házunk előtt.
-Bocsi a késésért csak kicsit elaludtam.-mondtam amikor megálltam a kocsi előtt.
-Semmi baj viszont egy kicsit szűkösen lesztek,sajnálom.-mondta Alice és hátra felé intettet a fejével.Hátul Nate és Edward ült elöl pedig Alice és Jasper.
-Hali!-köszöntem hátra.Bekászálódtam Edward mellé miután beraktam hátra a táskámat a csomagtartóba.
-Azt hiszem osztálytársak leszünk!Majd körbevezethetnél a suliban!-mondta Nate.
-Szerintem feltalálod magad.-mondtam.
-Nem is sejted hogy mennyire elveszett vagyok nélküled!-vágott vissza Nate.
-Ez igazán megható!Minden lánynak ezt a béna szöveget nyomatod?-kérdeztem gúnyosan.
-Igen és általában be is válik.-mondta.
-Sajnálom hogy csalódást okoztam!-mondtam élesen és kihajoltam Edward mellet hogy Nate arcába nézhessek.
-Imádom a tüzes nőket!-mondta vigyorogva.Legszívesebben arcon töröltem volna de mivel Edward gyengéden visszanyomott csak egy gyilkos pillantást kültem felé.Végre megérkeztünk a suliba és ott hagyhattam Nate-et.Kivettem a táskám a csomagtartóból és az iskolába indultam.Az első órám irodalom volt így odaindultam.Így hogy se Frankie a csajok vagy Will nem volt itt elég magányosnak éreztem magam,de nem volt rossz.Sajnos ez nem sokáig tartott mert Nate rögtön utánam jött.
-Neked is irodalom órád lesz?-kérdezte.
-Igen,sajnos.-a második szót erősen megnyomtam.Pont a csengő előtt léptünk be a terembe.A helyemre siettem de sajnos Nate jött utánam.Minden lány őt bámulta nyálcsorgatva amit meg is értek mert tényleg baromi jól néz ki de legaláb annyira idegesítő is.
-Ez a hely már foglalt!-mutattam a melletem lévő székre amikor le akart ülni.
-Senkit sem látok aki ide akarna ülni!-mondtam és lepakolta a cuccait.
-Igen mert Frankie beteg.-mondtam.
-Akkor biztos nem bánná ha kölcsön venném a helyét.-mondta majd nyugodtan leült.
-Csak én bánnám.-morogtam amire ő elnevette magát.Nem tudtuk tovább folytatni a szócsatánkat mivel a tanár bejött.Unalmas irodalom óra volt és Nate állandóan kommetálta a tanár hülyeségeit ami végülis vicces volt és nevettem is csak közben idegesítő is.
-Te lemásoltad az óra rendemet vagy mi?-kérdeztem amikor kiderült hogy véletlenül a második óránk is együtt van.
-Nem hiszel a sorsban?-kérdezte.
-Lemásoltad vagy sem?-kérdeztem csípőre tett kézzel.
-Jól áll a gyilkos düh!-mondta nevetve és elindult a biológia órára.Bosszúsan követtem.Az ajtóban összetalálkoztunk Alice-el és Edwarddal.Lepakoltam a cuccom Nate meg természetesen mellém ült.Amíg be nem csengettek inkább átültem Alice és Edward asztalára.

-Értem már hogy miről beszéltél!-mondtam a tegnap előtti estére utalva.
-Ne foglalkozz vele!-tanácsolta Alice.
-Az nehéz lesz mivel mindig a nyomomban van!-mondtam fintorogva.
-Szeretnéd hogy elbeszélgessek vele?-kérdezte Edward gonoszan vigyorogva.Féltem hogy az nem beszélgetés hanem inkább verekedés lenne ezért gyorsan megráztam a fejem.
-Mennem kell.-mondta amikor megszólalt a csengő.
-Ugye,tudod hogy a vámpír hallásommal mindent hallottam?-kérdezte Nate amikor visszaültem mellé.
-Reméltem!-mondtam.
-Nem mondták még hogy üldözési mániád van?-kérdezte vigyorogva.
-Hihetetlen vagy!-mondtam majd megfogtam a cuccom és átültem a hátsó padba ami még szabad volt.
-Anabell,mit keresel a hátsó padban?Nem elöl ülsz?-kérdezte Mr.Bloom amikor bejött a terembe.A pasi arról volt híres hogy utálja ha valaki nem a helyén ül.Ez elég beteges volt és nem is értettem,nem tök mindegy neki hogy hol alszom végig az óráráját???
-De.Ott ültem csak hát a társoság nem a legjobb!-mondta Natere pillantva.Alice halkan felnevetett.
-Kibírod,kérlek ülj vissza a helyedre!-mondta a tanár.Hitetlenkedve néztem rá és megráztam a fejem.
-Nem,nem ülök vissza.Innen is kitűnően látok!-mondtam határozottan.Mivel nem akartam veszekedést elővettem a legszebb mosolyomat és úgy néztem a tanárt.
-Jó,akkor maradj ott de jövő órán már a helyeden szeretnélek látni.-mondta megenyhülve.
-Reméljük addigra Frankie jobban lesz és visszakapom a padtársamat.-mondtam.A tanár bólintott és elkezdte az órát.Ez is ugyanolyan unalmas volt mint a többi.Alice-el leveleztünk hogy suli után Bonnieval és Rosalieval elugorhatnánk vásárolni vagy valamit csinálni.Alice imádott vásárolni magának vagy bárkinek.
-Szerintem beszélned kéne Nate-el mert ha így folytatja azt hiszem Edward minimum leüti.-súgta nekem Alice amikor beléptünk az étkezőbe.
-Tessék?Ez fölösleges!-mondtam miközben egy szelet pizzát tettem a tányéromra.
-Tényleg,hova szoktad dugni a kaját?-kérdeztem amikor Alice is elvett egy szelet pizzát.
-Nem tudom,változó.Néha leerőltetek pár falatot a látszat kedvéért vagy kidobom vagy eldugom.-mondta halkan.
-Ennyire rossz az emberi étel íze számodra?-kérdeztem csöndesen.
-Ízetlen,olyan mitnha te mirelit húst ennél.-mondta fintorogva.
-Egy grizly medve biztos sokkal ízletesebb!-mondtam nevetve.Elképzeltem ahogy Alice leterít egy medvét,olyan képtelenségnek tűnt!ALice többi családtagja még nem érkezett meg így ketten ültünk le egy üres asztalhoz.Pár perc múlva Nate érkezett meg mosolyogva.Egy szónélkül foglalt mellettem helyet.
-Persze Nate,ülj csak le!-mondtam élesen.Csak még szélesebben mosolygott a megjegyzésemre.Megjött a többi Cullen is és lassan tele lett az asztal.Jasper Alice mellet foglalt helyett,velem szemben Edward ült,és mellette Emmet és Rosalie.
-Hogy tetszik a suli,eddig?-kérdezte Emmet Natetől.
-Hát,vannak benne jó dolgok is,de úgy tűnik Bella nem élvezi annyira a társoságomat mint én az övét.-mondta Nate vidáman.Edward megfeszült és sötét tekintettel méregette Nate-et.
-Igen,általában nem élvezem a hívatlan társoságot.-mondtam neki csípősen.
-Általában?Akkor velem tehetnél kivételt!-mondta Nate.
-Álmodozz csak,Nate!-mondtam neki majd megcsóváltam a fejem és elindultam a tesi órámra.Nate persze rögtön jött utánam mondván hogy neki is tesi órája lesz.Röplabdáztunk az órán és egész hamar belejöttem.Egyszer sikerült hátulról eltalálnom Nate hátát de nem úgy tűnt hogy zavarta volna.Így ment egész nap és Nate-el minden szünetben szócsatát folytattunk.

4 megjegyzés:

  1. CUKI!!!Irtó jó lett ez a feji is :) Várom a kövit és csak így tovább :)
    Pusszancs: Kripi

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon tetszik alig várom a folytit lécci siess vele:D

    VálaszTörlés
  3. Köszi,csajok szerintem csütörtökön fel is rakom!:-)

    VálaszTörlés
  4. Isszónyúúú jó a történet!!!
    És Anabella nagyon jól néz ki!!
    Remélem hogy összejön Edwarddal4!!
    Ha van kedved nézz be hozzám is:
    http://nighthunter-lizzie.blogspot.com

    VálaszTörlés